unnamed%20%282%29.jpg

Sateinen perjantai. 
Kaksi päivää aurinko jo paistelikin somasti ja tänään taas tuulee ja ropisee. Rauhoittavaa. 
Sateessa on jotain kovin kaunista. Ehkä siksi, kun se on niin puhdistavaa. 
Tällä hetkellä mietin positiivisesti tämän sateen tarkoitusta. Lumet sulaa ja päästään todella kevääseen. Syksyisin sateet kertoo minulle siitä, että talvi tekee tuloaan. Voi kuinka tulikin syksyn kauneutta, värejä ja luonnon kuolemaa ikävä. Onneksi on nämä vuodenajat, jokaisessa on mahdottomasti kaikkea hyvää ja kaunista.

Eilen mulla oli taas henkisesti raskaampi päivä. Mietin liikaa asioita, ja se sai kyyneleet poskille. Hyvin nukutun yön jälkeen mielikin on taas valoisampi ja näkee kaikkia asioita eri tavoin. 
Eilen päivällä yritin nukkua päikkäreitä kehräävä kissa kiinni kyljessä, tai oikeastaan nukuin tällä kertaa kissan kainalossa. Se tuntui hyvältä. Eläimen rakkaus on niin puhdasta ja aitoa. 

Viime päivinä olen yrittänyt kovin kirjoittaa  ihan turhaakin. Selvittää ajatuksiani sen kautta. Välillä saa aikaan hyvääkin ja toisessa hetkessä tekisi mieli vaan sotkea kaikki ne sekavat sanat ja repiä sivut palasiksi. Kuitenkaan sitä en tee, koska jokaisella sanalla on oma tarkoituksensa. 

Keskiviikkona eksyin katselemaan vanhoja valokuvia. Ihan lapsuudesta lähtien, nuoruuteen ja vähän tätäkin aikaa. Hymy nousi huulille kun näki taas kuinka onnellinen lapsuus mulla onkaan ollut. Kuinka paljon olen saanut olla syliteltävänä ja tekemässä onnellisena asioita. Lapsuudessani olen saanut kasvaa välittävien ihmisten ympäröimänä eikä mitään ole mielestäni puuttunut. Nuoruus on ollut hienoa ja turvallista aikaa, rajoja toki on rikottu ja läheisiä koeteltu, mutta niin kai se sitä on lähes aina. Vieläkin hymyilyttää, kun kaikkia niitä kuvia miettii. Olen ilmeisesti rakastanut pallomerta ja saippuakuplia ihan mahdottomasti. Jo silloinkin. <3

Sadekin näköjään alkaa loppumaan. Pilvien takaa pilkistää jo aurinko. Sateen jälkeen paistaa aina aurinko <3. 

Nyt hetkeksi tuijottelemaan nukkuvaa Tassu-Taavia ja keittelemään päiväkahvia. 

Iloa viikonloppuusi
<3: Anne