Moikkis täältä näytön toiselta puolelta. Väsynyt, mutta onnellinen. Ennakoin viime viikolla kehkopöpöä, ja niin siinä sitten kävi, että lämpöily ja jäätävä yskä pakotti eilen tohtorille. Tuomioksi tuli keuhkoputkentulehdus, nielurisatulehdus, ja turvotusta poskionteloissa. Kuuria naamaan, ja lepoa. Ei siinä muu auta. Olin kyllä koko viikonlopun niin voimaton, että en jaksanut juuri mitään. Lauantaina käytiin RaisRockissa katsomassa kaverin keikka, Naantalissa kävelyllä, mutta muuten olin sängyssä koko illan. Että sellainen oikeasti miellyttävä, levollinen viikonloppu. Eilen sitten piipahdin siellä tohtorilla, iltapäivän katselin sängyssä peittojen alla tv-sarjaa, ja lueskelin. Illalla olikin sitten vähän paha mieli, kun en edes jaksanut miehen kanssa mitään jutella, makoilin vain ja olin omassa maailmassani. Kaipa se tästä iloksi muuttuu :).

Viikonloppua kovasti odottelen, kun ollaan lähdössä sinne reissuun. Ihanaa päästä pois kaupungista. Ja näkee taas lehmävauvoja<3. Toivottavasti olen vaan kunnossa siihen mennessä.

Äsken käytiin kaupassa ja oli ihanihan pakko ostaa Erik Axl Sund:n Varistyttö-kirjasarja. Innolla jo odotan, että saan tuon tämän hetkisen kirjani loppuun, ja pääsen ahmimaan tuota! Olisi niin ihanaa istua laiturilla, nauttia hiljaisuudesta ja ahmia kirjoja. Tosin, kyllä mä reissultani hiukan muutakin odotan, kuin hiljaista lukemista. Mutta nyt on hyvä mieli, ja taas on saanut tuhlata uuteen lukemiseen. :) Lukeminen on siitä parasta, kun siinä eksyy ihan toiseen maailmaan, ja unohtaa kaikki nämä omat ongelmansa, ja mahdolliset huolensa. Oli pitkäkin tauko lukemisessa, mutta nyt taas viimeisen vuoden, ainakin, olen paukuttanut menemään tyyliin kaksi kirjaa viikossa. Joskus sitä unohtuu kaikki kotiaskareet ym. pakolliset puuhat, kun uppoutuu niin täysilä. 

Eipä mulla tässä sen kummempaa asiaa sitten olekaan, kunhan jotain oli pakko päästä turisemaan. Jospa suuntaisi tonnikala-salaatille. Kiva, kun kävit. Tuu toistekin! 

20150730_150944.jpg

Lämmöllä, Anne