Heippatihei! :) 

Se on sitten joulukuu. Ihmisillä varmasti jo kovat tohinat päällä ja vähän stressiäkin pukkaa. Ähinää ja puhinaa kauppoja kierrellen, miettien mitä ostaa kenellekin, mitä leipoa, mitä kaikkea ruokajuttuja ostaa ja mitä tekee itse. Huh.

Mä en ole tehnyt itse juuri mitään asioiden eteen. Joulukortteja olen tehnyt, tänään ajattelin väsätä lisää, ja hommata sitten merkit ja lyödä postiin. Se on siinä. Ei paniikkia. Lahjajutut on ihan auki, en ole edes miettinyt. Ehtiihän sitä vielä. Tärkeintä kuitenkin on se, että ollaan yhdessä, syödään hyvin ja nautitaan lämmöstä ja rakkaudesta. <3

Täällä on kaikki noin niinkuin muuten hyvin. Mieli on hyvä ja positiivinen kaiken suhteen. Asioita, ikäviäkin on tapahtunut, mutta asenne on se, että näin on tarkoitettu menenään ja tässä ollaan. Kiitollisena kuitenkin tästä mitä on. Elämästä.

Mun mies yllätti eilen ihan todella. kuten olette huomanneet valokuvaus on suuri intohimo, ja oon pitkään miettinyt uuden kuvausvehkeen hommaamista. Mies sitten lähti asioille ja hupsista vaan.. tuli kotiin Canonin järkkärin kanssa. Mun sydän jätti lyöntejä välistä, olin järkyttynyt, hyvällä tavalla. Hoin vaan, etten ole ansainnut mitään tällaista. Vatsassa alkoi tuntumaan oudolta, mietin pari kertaa onko tämä se kuuluisa jännäkakka :D, ja itkukin oli hilkulla. Mutta nyt kun siihen on tutustunut, niin se on maailman ihanin. Jotenkin on sellainen fiilis, että me ollaan aina oltu yhdessä. Kissoista, ja kaikista pienistä jutuista olen tänään räpsytellyt kuvia, ja olen hyvin innoissani. :)

Toissa viikolla sain mun kirjaprojektinkin valmiiksi. Enää uupunee kuvat, jotka on työn alla. Sitten saa lähettää sen painoon, ja ootella mallikappaletta kotiin, ja miettiä sitten tulevaa. Fiilis on ihan huikea. Tuntuu ihan käsittämättömältä, että se vuosien unelma on nyt valmis, ja kohta saan sen oikeasti kätösiini. Oivoi. 

Itku, kun en saa nyt yhtään uuden kameran kuvaa tähän heti, kun mies tuossa laittelee ohjelmia toiselle koneelle. Tulee sitten jälkijunassa.

12295319_997432226979918_568510329299991

Sateesta ja myrskystä huolimatta oikein tunnelmallista viikonloppua, ja ihanaa, stressitöntä joulun odotusta<3. Muistetaan sunnuntaina katsoa Linnan juhlia, juoda glögsää, natustaa pipareita ja arvostella pukuja. Vuoden kohokohta. :D

<3:lla Anne