No hei moikka kaikki. :) Mä oon Taavi. Mulla on ikää 13v, ja oon aika pulleva. Mulle on pienestä asti maistunut ruoka ihan hurrrjan hyvin. Oikeastaan mun oli pakko puolustaa itseäni vauvana, kun täällä asui ennen mun tuloa kaksi muuta tyyppiä, Nessu ja Pötkö. Aluksi se oli ihan hurjan pelottavaa, mutta "mamma" piti mua ihan superhyvänä, otti töistä lomaakin, että saatiin olla yhdessä<3. Nojoo, olinhan mä hänen synttärilahja. Kuulemma elämänsä kissa. Se on oikeastaan aika ihanaa kuulla. Usein me ollaankin tositosi lähekkäin, mä rakastan tosi paljon "mammaa". Hurraan yöllä sen tyynyn päällä, tallon sen tukkaa, ja se on välillä tosi vihainen, mutta sitten sanoo, että "hei mussu, tuu tänne viekkuun nukkuu, ja taputtaa patjaa". Mauu!

Tuossa vähän aikaa sitten "mamma" höpötti jostain PrimaCatin Lihanrakastaja-hommasta, ja mä tietty innostuin, ja otin oikeuden osallistua. Toivoin kokoajan, että mä pääsisin sinne kolmensadan kissan joukkoon, ja saisin kahdeksi viikoksi ruokaa. Ja, ette usko, olin niin ihmeissäni, kun viime perjantaina "mamma" tuli kotiin, ja kertoi, että paketti tulee ensi viikolla. Ihmettelin hetken, että mikä paketti, kun sillä oli itsellä synttärit, luulin tietty, että jotain suklaata tulee. x) Tiistaina ne sitten "iskän" kanssa haki sen laatikon. Se oli NÄÄIN iso! 

20150819_192250.jpg

 Mä pääsin tiettykin heti maistamaan. Nessu oli ihan sairaan kateellinen, kun mussutin niitä uusia ruokia, mutta sitten mä päätin, että oon kyllä niin rento tyyppi noille kivoille tyypeille, että annan vähän. Ja sitten me syötiin niin iloisesti yhdessä. Ihan älyttömän hienoo, että on järjestetty tuollainen ruokahässäkkä. Mä saan nyt kaksi viikkoa herkutella, ja "mamma" jo lupasi, että kun ne maistuu niin älyttömän hyvin, eikä tule edes mitään inhottavia masuvaivoja, niin alkaa ostaa meille niitä enemmänkin. Arvaa ollaanko me huumassa!? No hitto JOO!  Ja "mamma" lupasi, että mä saan jonkun siistin lihanrakastaja-kruunun nyt, kun oon niin kunkku! Elämä on ihanaa! Kurnaaauuu! Tämä olikin sen verran mukavaa, että taidan tulla toistekin moikkaamaan teitä. Jos teillä on siellä kissa, niin sanokaa terkkuja. :)

20150821_045257.jpg

Tuossa on vielä kuvaa, kun mä tarjoon noille kamuillekin.

20150821_045506.jpg

Ja tässä tältä aamulta, kun oli pakko saada nuolla vielä se purkkikin! NAM!

Että kiitos PrimaCat. #fiksuvaihto #deluxeprimacat