Heipähei! :)

Kirjoittelen nyt taas sekä omiani, että kissajuttuja. Eilen oli jo koko päivän palava hinku päästä kirjoittamaan, mutta touhuin sitten kaikkea muuta, värittelin ja luin. Liikkuminen on nyt vähän haastavaa, kun jostain kumman syystä maanantaina löi oikea jalka ihan lukkoon, ilmeisesti joku hermo painaa pahasti, ja olin sitä eilen sitten näyttämässä. Kohta lähden uudestaan, toivottavasti saisi jotain apua, kun olisi ihan kiva päästä kunnolla kävelemäänkin. Tai kyllä sillä nyt jo kävelee, mutta pirun kipeää tekee, kun päälle astuu. Huumorilla ajattelin eilen, että on se tullut vuosien varrella tutuksi, kun hermoa kiristää, mutta se on mennyt ohi esim. suklaalla ja halilla, mutta nyt kun se kiristys on kintussa, niin siihen ei auta mikään. Ja eikä ole edes suklaata. Pupersin sitten Carneval-keksejä :D.

Meillä on nyt reilu viikko syöty näitä PrimaCatin ruokia, ja mä oon kyllä tosi yllättynyt. Ei oo vatsa vaivannut ollenkaan, vaikka ruoassa on kalaakin. Ei mitään oireita ole tullut kenellekään. Just hyvä! Ja sitä ruokaa pyydetään normaalia äänekkäämmin! Sekin on ihan helmeä, kun kuuluu alkuillasta ja mauuuh, ja illalla uudestaan normaaliin aikaan, ja aamuisin vasta huudetaankin! x) Kissat kiittää, ja minä myös. #fiksuvaihto #deluxeprimacat Ostan kyllä jatkossakin noille näitä ruokia, ihan varmasti. Oli hienoa päästä tähän kokeiluun mukaan, ollaan oltu Taavin kanssa tosi kiitollisia. Ja Nessu ja Pötkö ollut toki myös. :)

Oli nautinnollista herätä aamulla, kun kuumien aamujen jälkeen sataa pitkästä aikaa vettä. Taivaalla on pilviä, ja on vielä pimeää. Tämä kertoo siitä, että saa alkaa polttaa aktiivisesti kynttilöitä ja nauttimaan syksystä. Kyllä mä oon jo nättejä syyskuvia saanut otettuakin, ihanaa väriloistoa!<3

Nyt kiireesti kuntoon, ja kintun kanssa köpsöttelemään. Kaunista päivää, <3: Anne

20150822_081317.jpg